Avgrund.

Snälla, låt mig klättra upp. Om inte hela vägen, i alla fall en bit?
.

.
Denna avgrund, Det djupa hålet. Det långa fallet ner.
.
Det gick så fort ner, men ändå så obefintligt sakta.
.
Hat mot migsjälv, för att jag satt mig här. För att jag har lyckats ramla så hårt.
.
Jag vill spotta och pissa på migsjälv för det. Pepparspraya spegeln.
.
Kräkas ur mig alla inälvor, alla ord, alla tankar. Sen sitta lika tom och ynklig som varje natt.
.
Liten och trasig, och jag krymper så att skalet snart är för stort.
.
Jag vet att jag förstör något vackert, men jag tycker om det. Jag vill det.
.
Ju mindre, ju smutsigare, ju mer vilse och trasig - desto ärligare är det. Och ärlighet är vackert.
.
.
.
Jag är en blandning av ilska, uppgivenhet, förtvivlan & hysteri. 
.
Jag behöver er nu. Men fyfan. Jag vill inte ha er.
.
Ni är svin, precis som jag.
.
.
Ni förtjänar lika lite som jag, eller är det jag som förtjänar lika mycket som ni?
.
Det spelar ingen roll.
.
Jag vill ha knark. För knark känns som medicin, för den som är olycklig.
.
Röka dröm och dansa sig lycklig i hallucinationer.
.
.
.
.
~ Du Skola Icke Döma~
.
.
.
/Christine Cili Laura Hellström



Kommentarer
Postat av: Steffie

Älskar dig gumman, du vet att du kan prata med mig <3

2010-12-01 @ 23:01:17
URL: http://steffiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback