mungipa.

Laugh, and the world laughs with you - Kana.


Jag kan regera världen.

När jag skrattar, när jag är glad - då kan jag göra allt.
Jag känner energin flöda i ådrorna. Jag ler. På riktigt.
Jag vill bara skratta. Jag vill skratta med dig. Jag vill skratta åt dig.
Jag vill skratta allt som svider rakt i ansiktet.
Jag vill springa härifrån fort. Och ha leendet kvar.
Det kan komma en strimma av ljus, glädje och skratt. Just då känner jag mig stark.
Just då, i den stunden, det är då jag regerar världen.
Jag vill få er att skratta. För skratt gör en stark.
Jag vill skratta med dig.
Jag vill skratta åt dig.
Och vi ska skratta allt annat rakt i ansiktet.
Laugh and the world laughs with you - Kana.

Kana makes me laugh, sooner or later the world might laugh with me. With us.







//Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: niklastidstrand.blogg.se

haha, läste du hela texten?

2010-11-23 @ 20:08:50
URL: http://niklastidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback