rik.

Inatt är jag rik på liv.

Cirkus.

Jag vill beskriva mitt liv som en Cirkus.
.
Jag är direktör. Jag är den roligaste clownen. Jag är det som alla kom för att se.
Jag är den vigaste akrobaten. Jag är den vitaste kaninen, som dras upp ur den djupaste hatten.
.
Jag är allt.
.
Det är en freakshow utan dess like. Det är en show.
.
För att underhålla. För att förvåna.
Det är en jävla cirkus. Det är magiskt.
Bakom kulisserna gömmer sig hemligheter.
.
Sätt dig ner och titta - För du är min publik.
/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Taaack, så snällt!! Gulligt av dig. Diggar din header bild...!

2010-12-01 @ 04:00:59
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback