sov.

Det var så dött. Så stilla.

Igår drog jag igen gardinerna, så det blev mörkt, Jag satte på radion, för tystnad svider. Jag bäddade min säng och la mig där.
Liten & tyst.
Svår & ledsen.
Där låg jag i flera timmar. Jag sov, jag grät, jag skrek och sen sov jag lite till. Det var bara jag och klumpen i magen. Ingen annan. Jag ångrar så mycket. Jag har så mycket ord som vill ut, jag finner dom bara inte. De hittar inte utvägen. Jag slog väggen, jag slog mig själv. Jag ville ut. Men jag kunde inte.
Jag har aldrig legat vaken i en säng så länge utan att onanera.
Men idag var visst dagen då det skulle vara bra. Idag har varit en bra dag. Jag är stolt.

Men förvånad över hur fort det kan vända...


/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: Kristina

fan vilken cool stil du har!

bloggdesignen är också jävligt fin :)

2010-10-16 @ 14:54:17
URL: http://kristinaaws.blogg.se/
Postat av: jenna

fin blogg! :)

2010-10-16 @ 14:56:58
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback