Höij.

För att hon kan - För att hon vill.
Nu ligger hon här bakom mig och sover, så lugn och oskyldig. Som ett litet barn nästan. Min Älskade vän, Jessica Höij. Klockan 6 skulle jag gå hem, men Jessica bad mig stanna - Och det är klart jag gör lilla du. Bara du är trygg.
Det är därför jag sitter här klockan 08.35, och skriver i min blogg, för att jag väljer att ställa upp lika mycket som Jessica har gjort för mig alla ovärderliga gånger.
Jessica, jag vet inte hur jag någonsin ska kunna gengälda allt du gjort för mig. Du är en ängel. Du har visat mig, lärt mig och fått mig att våga och förstå. Du har stöttat mig, och du har gjort det med den röst jag behövt höra då.
Det finaste av allt är att du känner mig så himla väl, du vet allt om mig, vad jag vill och hur jag fungerar. Och du älskar mig och att jag betyder så mycket för dig, och det gläder mig så när jag tänker på att jag faktiskt har hjälpt dig. Jag kan göra vad som helst när jag är med dig, för du dömer mig inte. Du vet att jag är sjuk <3
Och du, du var precis vad jag behövde när vi lärde känna varandra. Jag var vilsen, det var du med, men du lyckades ändå visa mig vägen jag behövde gå! Och Jag går den än.
Jessica har tagit bilden <3
http://jessicahoij.blogg.se/
Alla skratt jag har haft med dig har stärkt mig, ibland saknar jag ditt skratt. Jag saknar ibland ditt unika sätt att inspirera. Du har fullbordat en del av mig - med dig <3
Tack för att du finns Jessica Höij <3 Du betyder sy mycket för mig. Och idag vet jag, Att jag kan - För att jag vill.
/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: jebuz

här ligger jag och gråter, som den känsliga lilla tönten jag är.

& vet inte ens vad jag ska skriva, men varför säga något du redan vet?<3



Jag älskar dig, jag älskar dig så förbannat mycket!

2010-09-26 @ 16:12:35
URL: http://jessicahoij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback