Idag har jag och Kana lagat Mat.

Hej, idag skriver jag flitigt mitt första blogginlägg! Det fina headern har min vän Amanda gjort - Tack för det! : )


Idag har jag och min sköna böna Kana lagat mat hemma hos mig och Richard. Det blev quornbitar, makaronerw och ost. Jättefint med andra ord. Jag har även orienterat och pumpat min cykel. Enligt mig är det mycket bra att man kan göra det mitt i stan, Fast det ser så pinsamt ut, Bra tänkt där kommunen!




Quorn ala quorn ala Edgar.







På röda rummet frågade jag om man verkligen fick ta en bok, för det står ju faktiskt det. Men hallå tänkte jag! Kan detta vara sant? Hon svarade i alla fall att det får man verkligen! Bra tänkte jag och tog en bok, gick hem och tänkte "Vilket kap!" Allt Gratis är bra!






Min nya politik Bibel.











Jag vill tappert avsluta detta inlägg med världens absolut finaste citat av Fredrik Reinfeldt:





"Det finns - och detta är inget försök att  säga att något av det är så väldigt bra - Hårdporr som är väldigt förnedrande och annan porr som inte är det lika mycket. Sedan finns det någon slags lättporr-genre som är mer naket men inte så penetrerande. Haha. Nu låter det som om jag är väldigt insatt och tänker mycket på det här."









Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH, så jävla underbart citat! xD

2010-09-06 @ 18:34:27
URL: http://fucktardyehes.blogg.se/
Postat av: Steffie

Jag vill oxå ta en bok gratis :c får nöja mig med att ta gratis kondomer hos skolsyrran ;o

2010-09-06 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback