Pling.. pling, pling, pling...

Det var dagen då det skulle vara bra. Det hade jag bestämt. För just idag är jag stark. Just idag mår jag bra!



Jag var bara tvungen att bestämma det. Göra mig redo.
Hur ska kunna komma ut ur min jävla drömvärld annars, Det är som en grådassig version av något fint.
Ett raserat paradis. Ett dockhus. Kalla det vad du vill, men det är dubbelt - Och jag behöver komma bort därifrån.




Igår kväll kom jag att tänka på mitt underbara rum hemma hos min mor i Deje. Det är ett ställe som verkligen speglar en bit av mig, där kan jag vara mig själv. Det knyter fast knutarna till den jag har varit lite hårdare. Det är jag, kikki, fast lite mera rökfri.

Där finns allt det jag älskar, alla kort på dom som betyder. Mina speglar & klotter från alla människor som velat skriva obetydliga saker. Mina drömfångare och det är där katterna som jag har växt upp med sover. Alltsammans får mig att minnas det jag en gång var. Min barndom och alla tårar den har fört med sig.

Det kan svida - Men man får aldrig glömma!













Glöm aldriga vad du är, försöker vara & en gång varit.





/Cristine Cili Laura Hellström


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så fin din blogg ä.=) Så skönt att ha ett ställe som man bara kan gå in på å få lite av dig. KRAMMM!!

2010-09-23 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback