strunt.

Ta steget, ingen gör det åt dig.


Det är en hård läxa det där, att kunna rycka upp sig. Att hålla tankarna på plus och inte åt minus. Att vara lycklig fast det har regnat i två veckor...

Fast tiden står still.
Fast man längar tillbaka till det förflutna.
Fast man egentligen inte är lycklig.

Men man lär sig, det kan man alltid göra. Se till vad man har helt enkelt.

Och jag har underbara vänner, underbar familj & en underbar pojkvän.




Jag har en kissekatt också <3



Så varför inte bara vara nöjd?
Jag har mitt liv.
Och tiden rinner förbi.
Så varför inte vara nöjd?
Är det som dom säger, att livet är för kort för något annat?
Eller är det bara min egen inrökta illusion?
För det känns onekligen väldigt långt.










/Christine Cili Laura Hellström













Kommentarer
Postat av: Natasha Goulden

BROR! Se om du vann och blev dagens blogg! Puss och kram skummbanan.

2010-10-05 @ 11:58:07
URL: http://gsis.blogg.se/
Postat av: manni

det liknar min katt :))

2010-10-08 @ 06:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback