Se Framåt.

Jag vill ta bort all drama. Allt och alla som sabbar lugnet. Jag behöver inte drama nu. Jag behöver lugn.







När ska jag bli vacker? Hur ska jag kunna hitta till mitt eget allt. Jag läste en sak på min bästa väns blogg som

fick mig att fälla en tår. Det var att man ska alltid älska sig själv och inte låta någon trampa på dig. Det är inte

många som gör trampar på mig, förutom jag. Jag trycker ner mig själv till det minsta tänkbara. Jag kan inte

sluta. Jag är grå. Mitt liv går i gråton, mitt humör går i grått, allt verkar göra det nu. Jag kan inte förstå att

jag lät mitt självförtroende flyga iväg sådär.








Vintern 2010 - Jag saknar dig.







Ett dygns tysthet, fick mig att förstå. Att det är hit jag längtar och vill nå.
Att jag vill va, det jag en gång var, eller bara var påväg att bli.
Jag började få kontroll - Jag började bli fri.
Det jag såg förbi var att jag egentligen satt fast.
Tyst och ensam i en stor lögn.
Jag glömde bort att jag inte bara kunde se vad alla andra såg, utan också
fick se vad jag dolde.
Jag slog mig fri från lögnen men sanningen gör ont.
Är det verkligen så? Att det jag dolt krossar mig.

Om dagarna drömmer jag tillbaka dit. Dit jag var påväg.
Dit jag ville nå.
Sluta blunda -men fortsätt gå.



/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: jesus

jag älskar dig <3

2010-09-10 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback