Att bli bunden?

Jo, såhär är det.

Jag och min vän satt och samtalade om sex. Och upp kommer det att jag faktiskt vill bli bunden under sex.

Dags att reflektera!

Min kära väninna tyckte dock inte att det skulle vara funktionellt & blev lite förvånad.
Jag menar, hur dysfunktionellt kan det vara?

Som bevis så band hon mig, precis som jag beskrev, med båda händerna bakom ryggen.
Sen välte hon mig och skrattade!
Inte alls vad jag menade kanske, men det var kul. & därför kan jag förstå om det faktiskt såg uppenbart dysfunktionellt ut. Med tanke på att jag skrattade så jag grät & nästan, nästan, kissade ner mig i all spänning.



Så, nu kommer det alltså till att bevisa motsatsen. Jag tror minsann att det går att ha sex bunden.
Utan att få en "fitta" på ryggen, utan att se totalt oattraktiv ut & helt utan att vara lika rörlig som en skalbagge.

Jag ska bara se till att ha sex - fastbunden och så...
Sen är det upp till bevis hur dysfunktionellt det egentligen är.
Jag menar, att döma av porrfilmens alla omtagningar så går det nog inte lika smidigt som på film.




Vad tycker du?

Är det sjukt och konstigt att vilja bli bunden?
& hur funktionellt är det att ha samlag utan armar?



Bild från Google.



/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: Ella

ja du, sjukt/konstigt kan jag inte säga att det är, saken e ju den att vad du gör i sängen e ju egentigen din ensak med andra ord så vet jag inte hur vanligt/ovanligt det är.



om jag får säga vad jag TROR (eftersom det var det du ville veta) så de där med att binda fast någons händer/armar/ben eller vad de nu kan va kan ge stora andra möjligheter i att exprementera, utforska nya möjligheter att göra i sängen/tillfredställa partnern utan just denna kroppsdel så att bli bunden tror jag definitivt är funktionellt (om man har bra fantasi vill säga).



men visst det är inte lätt att få till det så som man vill ha de från början (precis som med allt annat när det gäller sex osv) men det är väl det som är charmen i det hela antar jag.

2011-02-16 @ 16:43:34
URL: http://spica89.blogspot.com
Postat av: Nicke

Inte ett dugg konstigt. Statistiskt är det ca 15% av kvinnor som har fantasier i den riktningen. Hade själv gärna ställt upp men är ihop med en av dina " medsystrar"....

2011-06-10 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback