Don't you forget about me.

Dialog mellan mig.


- Hur känner du dig just nu?

- Just nu?

- Ja precis nu.

- Jag känner mig mest ensam. Lite trasig.
.
Jag har kommit på, att jag har fått nästan allt jag ville ha nu.

För att förklara lite snabbt, så gjorde jag en lista någongång  i början av november.
& jag jag skulle fixa allt på listan innan året var slut.
Det misslyckades jag med - men det är okej.


I vilket fall som helst har jag nästan allt nu.

Jag har min dator.
Jag har mina svalor.
Jag har min navelpiercing.

& det gick så fort. Jag hann knappt lägga märke till att det skedde.
& jag fixade det helt själv.

Nu saknas bara ett par nazikängor & en gitarr <3
/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback