Don't you forget about me.

Jag känner mig tuff och nyskapande.
Helt jävla vacker!








Hur tänkte jag där?

När jag klippte av allt mitt hår, förutom min lugg.
Och unnade migsjälv en chelseycut?

Grejen är den att jag inte tänkte särskilt mycket. Jag är spontan, och det in i benen.
Dessutom hjälpte Jessica Hoij & Josephine Dawson mig med beslutet.

Det kändes så skönt att klippa av det. Bara klippa hej vilt, och se hur mitt hår trillade ner i handfatet.
Onödigt djup som jag är, så kändes det som att jag klippte bort gamla trasiga delar av mig & mitt liv.

Att klippa bort det gamla, låta det nya friska växa fram.
Det kändes bra, som en överraskande pånyttfödelse.




Jag måste säga att jag beundrar mitt mod att göra detta,
Jag hade beundrat vem som helst som klippte av sitt hår utan vidare eftertanke.


Jag går nu stolt, med min nya karaktäristiska frisyr ♥



/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: Zoofie (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

Synd att det inte blev speciellt snyggt

2011-02-15 @ 17:06:01
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback