Don't you forget about me.

Jag vill ju bara må bra, jag gjorde ju det nyss.
Men jag får alltid samma panik, när jag på samma sätt som alltid märker att min omgivning börjar svaja.


Jag försöker tänka på mina drömmar, om jag nu fokuserar tillräckligt på dom att det ens kan kallas drömmar.
Men jag vet vart jag vill, utan tvekan. Det vet jag.

~Jag ska bli tattuerare - det har jag bestämt.


Bara för peppandets skull.
Dock skulle jag behöva lite påminnelse.
Kanske borde jag rista in i köttet på mig, allt som representerar mig. Så jag inte glömmer.

/Cristine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: Zami

Du är riktigt fin måste jag säga :D

2011-02-15 @ 16:54:30
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Zoofie

SV; jag tycker man ska stå för sina åsikter och jag vill att folk ska vara ärliga när de pratar med mig också. Jag är ärlig och vill att alla andra ska vara det också, vare sig det är "elakt" eller inte.

Jag däremot älskade hur ditt hår såg ut på bilden i headern xD haha

2011-02-15 @ 17:59:43
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback