Hon blev bunden.

Leopardsjal & Knullkoma.

För att duktigt följa upp mitt inlägg om att sex bunden, så skriver jag nu det här.
Det känns lite ovanligt att skriva recensionsliknande texter om sitt sexliv. Men är man fri så är man.
Synd att jag inte följer upp mina läxor lika duktigt.


Med tanke på min nyfikenhet angående att vara praktiskt taget armlös under sex,
så var det tvunger att testas. Och nu är det testat.



Jag skulle bara vilja säga TopNoch.

Fem TOAST    ◊◊◊◊◊



Ja, grejen är den att det inte alls var dysfunktionellt. Så länge mannen vet vad han ska göra,
så behövs visst inte armar. Jag kan vara ensam, eller i alla fall en av få, som tänder på sånna saker,
& säkert sjukare saker också för den delen.
Och att då bli bunden, kunde inte varit bättre. Mig passar det utmärkt.
Det gav en underbar kick, en god känsla.





Åh.
Sexualitet ger en frihet.
Att kunna ha sex, är att också kunna vara fri ♥



/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback