Don't you forget about me.


Förändring pirrar i magen när man märker att man är mitt i den - förbättring pirrar ännu mer.




Igår hände något så stort, att jag blev kär. I livet.

En spontan grej, en tuff sak. Och mod och stolthet bar jag som om det vore självklart.






De flesta vet, att tattueringar är det jag brinner för, vill brinna för.
& den dagen fick jag min första tattuering.


Jag blev tattuerad av en Rysk man, han kunde inte svenska
så han talade engelska med en beundransvärd rysk brytning.
Hans studio är en vindsvåning & han liknar en psykopat.


Det skedde på mitt vis, spontant och smygtattigt.


/Christine Cili Laura Hellström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommunist kikki :*

2011-01-25 @ 09:46:29
Postat av: Steffääääääy

Kommunist kikki :*

Ganska spontant att bli tatuerad på de viset ;D

2011-01-25 @ 09:47:24
URL: http://steffiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback